.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسابقات قرآني در گيلان

مديركل اوقاف و امور خيريه گيلان از برگزاري سي و سومين دوره مسابقات قرآن كريم از 14 مهر جاري تا چهارم آبان امسال در اين استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدكاظم ميرحسيني اشكوري آغاز مسابقات قرآن كريم را در مرحله شهرستاني ذكر كرد.
وي اين مسابقات را به ترتيب تاريخ برگزاري در شهرستان‌هاي استان عنوان كرد و افزود: 14 و 15 مهر جاري مسابقات قرآني در انزلي برگزار مي‌شود.
ميرحسيني اشكوري مسابقات قرآني آستانه اشرفيه را 17 و 18 مهر، فومن 20 مهر، رودبار 20 و 21 مهر، تالش 22 مهر، رودسر 24 مهر، صومعه‌سرا 26 مهر، آستارا 27 مهر، لنگرود 28 مهر و لاهيجان 29 و 30 مهر اعلام كرد.
وي ادامه داد: مسابقات قرآني شهر رشت نيز در روزهاي يك تا چهارم آبان در دو بخش خواهران و برادران در دو مقطع سني زير 16 سال و بالاي 16 سال برگزار مي‌شود.
مديركل اوقاف و امور خيريه گيلان مسابقات قرآني را در رشته‌هاي حفظ 2.5، پنج، 10 و 20 جزء و كل قرآن كريم، قرائت و ترتيل عنوان كرد.
ميرحسيني اشكوري اظهار داشت: نفرات برتر به مسابقات استاني سي و سومين دوره مسابقات قرآن كريم گيلان راه مي‌يابند.
وي محل ثبت‌نام براي حضور در مسابقات مذكور را اداره‌هاي اوقاف و امور خيريه شهرستان‌ها و آستان مقدس امامزادگان بيان كرد.
مدير‌كل اوقاف و امور خيريه گيلان در ادامه توهين به قرآن كريم توسط كشيش آمريكايي صهيونيسم را اقدامي با هماهنگي سران آمريكا و هدف همراهي با صهيونيسم بيان كرد.
ميرحسيني اشكوري تصريح كرد: آنها از اينكه قرآن مسلمانان را به جهاد در برابر مشركان دعوت مي‌كند، عصباني هستند.
وي با اشاره به اينكه براي بيشتر مردم جهان ثابت شده كه هتك حرمت به قرآن از طرف دولت آمريكا هدايت مي‌شود، خاطرنشان كرد: دولت آمريكا با هدف انحراف افكار عمومي از نقش پنهان و آشكار خود در واقعه 11 سپتامبر اين نمايش بي‌شرمانه را به راه انداخت تا از خود سلب اتهام كرده و اسلام و قرآن را به عنوان متهم جلوه دهد.
مديركل اوقاف و امور خيريه گيلان با تاكيد بر آگاهي و هوشياري در برابر فتنه‌هاي آمريكا و ايادي او گفت: خداوند قرآن را حفظ مي‌كند اما نقش بصيرت مردم در اين برهه مهم است.
ميرحسيني اشكوري اضافه كرد: بايد آگاه باشيم كه تمام نقشه‌هاي دشمنان براي مقابله با اسلام و ولايت بوده و هدف آنها قداست قرآن و زير سؤال بردن موضوع ضداستكباري و ظلم‌ستيزي ما و نيز وانمود كردن اين ضديت به تقابل اسلام و مسيحيت و به‌راه‌انداختن جنگ اسلام و مسيحيت است كه اين فتنه نيز با درايت رهبر معظم انقلاب مانند ديگر فتنه‌ها نقش برآب مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.